A pályázati projektek megvalósításhoz kapcsolódó komplex marketing és kommunikációs feladatok ellátása, szemléletformáló kampányok lebonyolítása:
- marketingstratégia és kommunikációs terv kidolgozása
- ATL és BTL kampányok lebonyolítása
- PR- és sajtókommunikáció, tartalomfejlesztés
- rendezvények, előadások, programok szervezése
- reklám- és tájékoztató anyagok tervezése, kivitelezése
A lakossági szemléletformálás lényegében a megvalósult projekt motivációinak és jógyakorlatának népszerűsítése az adott lokációban élők számára azzal a céllal, hogy a „nagy beruházás”-ban megjelenő szempontokat a helyiek magukévá tegyék, és saját, háztartási méretű „kis beruházásaik” megtervezésekor és lebonyolításakor figyelembe vegyék, alkalmazzák. Pl. amikor egy önkormányzat az elnyert támogatásból olyan energetikai fejlesztést valósít meg, amelynek egyik célja a megújuló energiahasználat részarányának növelése a településen, akkor a szemléletformálás során az önkormányzat jó példával elől járva igyekszik motiválni és edukálni a lakosságot, hogy a saját szintjükön ők is gondolják át a spórolást és a környezettudatosságot egyaránt szolgáló fejlesztési lehetőségeiket (pl. valamennyi Volfram-szálas izzó cseréje LED-izzókra, elkerülhetetlen csere alkalmával energiatakarékos háztartási gépek beszerzése stb.)